Portfolio
Wij kijken graag vooruit omdat er zoveel leuke nieuwe technologie beschikbaar is waarmee we met een goed idee mooie en effectieve communicatie kunnen maken. U kunt het zo gek niet bedenken of JuniorSenior heeft het wel bedacht en geproduceerd. Van beursstands met complete weilanden tot veelbekeken tv-series. Meer dan 1500 projecten online zetten leek ons een ‘overkill aan creativiteit’ maar we zetten onze persoonlijke Leukste Top 10 onder elkaar, in alfabetische volgorde. Op ons Youtube kanaal kunt u een aantal video producties bekijken.
De Groot Houtbewerkingsmachines
Te groot als bedrijf schrikt mensen af, tot de broer van meneer de Groot arriveert. Full service communicatie met ieder jaar het bekende radiospotje met ‘hallo Fans, hier is meneer de Groot’. Full business case op aanvraag. #b2b #radio #events
De Klas Uit! NZO
Voor de Nederlandse Zuivelstichting bedachten en produceerden we ‘De Klas Uit!’ Een dagelijkse tv serie waarin kinderen lieten zien hoeveel energie zij na school nog overhouden voor leuke dingen. #tvproduktie #deklasuit #nickelodeon
GE
Strategische herschikking van het internationale diensten portfolio met introductie van business verticals. Uitvoering in design voor alle media. #b2b #strategy
Gevangenis Museum
Hoe maak je een saaie route voor kinderen weer helemaal spannend? Introductie van eigen character en interactieve verhaallijn dat iedereen pakt, tot aan de uitgang. #kidsmarketing #concept
Global Pay
Voor Internet betaalsysteem lieten we met een international print camapagne zien dat er in iedere valuta kon worden betaald. Betaalsystemen zonder grenzen. #b2b #tech
Imagofactory
Moderedacteuren zijn drukbezet maar als de dubbeldekker bus voor de deur staat met de nieuwste schoenen en mode accessoires, dan wil iedereen graag het merk ontmoeten en gebruiken voor een reportage. #pr #freepublicity
Pepsico Lay’s
Met ‘Win 5 macBooks per dag’, miljoenen zakken Lays Chips en een slimme campagne genereerden we 3,2 miljoen spelers voor een simpel maar verslavend online spelletje dat alleen met een code uit de verpakking kon worden gespeeld. #B2c #gamevertising
Playstation Dog’s life
Hoe introduceer je een spel waarin je een hond kunt zijn? De media zou een commercieel persbericht negeren en daarom bedachten we de lancering van ‘Honden billboards’. De lancering met adverteerder Playstation haalden de pers en trok veel aandacht, ook van adverteerders. #b2c #pr #eventmarketing
Think Small, Grow Big
Eerste druk uitverkocht binnen een maand; dit klein maar grootste boekje over advertising en sociale media. Uit 2010 maar nog steeds actueel en Engelstalig te koop bij amazon.com #vakliteratuur #socialmedia
Trailermatics
Frans technologisch innovatiebedrijf dat vrachtwagentrailers en auto’s van UNHCR voorziet van satelietvolgsystemen. Verkoop groeide internationaal door slimme content marketing strategie. #content #strategie #internationalsales
« Creativity takes you to place you’ve never been before. »
Ab Kuijer – founder JuniorSenior
This post is also available in: Néerlandais Anglais